Wednesday, August 29, 2007

WOW

Jag älskar livet just nu. Jag går runt och ler hela tiden, och ibland får jag gåshud bara av att tänka på min livssituation just nu. Har många människor att tacka för det här.. men främst Pappi, mammi och daniel :) TACK.

Jag på West campus... fin utsikt va? ;)


Idag har jag Marketing: relationship selling för första ggn. Och jag måste bara säga - vilken lärare!! Tror jag kommer komma bra överens med honom. Han har i princip sagt att vi inte kommer ha några prov, för han tror inte på den typen av "trycka-in-info-i-skallen". Dssutom sa han "jag vill inte se att ni kan rapportera massa teoretisk fakta till mig, jag vill se att ni kan använda era kunskaper i praktiken!". ÄNTLIGEN en lärare som förstår vad det handlar om!! Han sa även att hela 40% av betyget kommer gå på CLASS PARTICIPATION. För er som känner mig så vet ni att det inte är min starka sida att stå framför en klass o vara rolig osv. Jag blir SÅ nervös!! haha. Men jag ska tamigfan ta tjuren vid hornen nu och övervinna min rädsla! Tog upp det med läraren efter lektionen, och han bara "Jag tror inte du kommer ha några problem alls! Jag hörde dig under din presentation (vi fick presentera oss kort framför hela klassen) och jag är helt säker på att du kommer klara det här galant!" . Det bästa av allt är att det verkar som han vrkligen VILL att vi ska klara det här. Efter den här kursen är man alltså kvalificerad att jobba inom SALES. Rätt bra ändå :)

Jag har fått tillbaka min pluggmotivation (som jag visste fanns där ngnstans) och det känns så jävla bra!! Bara det att gå i skolan med havet och palmer som utsikt hela tiden är INTE FEL!

I'm loving life.

Pussssssssss

1 comment:

Anonymous said...

Keep it up. Dad