Thursday, August 30, 2007

Blablabla

Weeoo... nu har jag slutfort italienskalaxan till nasta vecka :) Passar pa att spendera lite tid med Christian (som om jag inte gjort det tillrackligt ;). Jag gjorde ju i princip hela marketinglaxan igar :) Skont att vara ute i tid. Imorrn ska jag ga upp i tid o sta o ova lite framfor spegeln :D Haha. Funkar faktiskt skitbra! Maste se till att det ar exakt 2 minuter ocksa :)

Ska snart se "Blades of glory", den verkar kuul!

Imorrn blir det kanske lite fest med mina roomies och christians roomies :) det ar ju faktiskt helg for oss redan pa torsdag! ;) Men sen blir det nog en lugn helg.. ar inte alls sugen pa att festa faktiskt. kontsigt konstigt.. ;)

Sen pa mandag nasta vecka ar det LABOUR DAY, sa vi ar lediga :) Halleluja!

Skriver mer snart igen. PUSSSS

No comments: