Wednesday, August 29, 2007

Planer för kvällen

Har faktiskt fått min första läxa också... i marketing.. Vi fick varsitt plastbestick idag. Och på torsdag ska vi sales pitch'a den här plastskeden i 2 min. Alltså sälja en plastsked. haha. Det lär ju bli kul. Ska ta o läsa igenom lite sidor i boken nu så jag är förberedd. Gäller bara att knäppa på charmen också! Remember, always sell yourself first!

Sen ikväll ska jag på bio med Christian :) Sen blir det SÖMN! Ganska schyst ändå, tis, ons och tors har jag EN lektion per dag.. och de börjar 2.20 pm eller 3.00 pm.... har bara en tidig morgon och det är måndagar! Men jag kan ju ta o poängtera att jag INTE sover till 12 på dagarna... :P Imorrn har jag faktiskt planerat att plugga lite och sen sticka till stranden o steka! :)

Nu måste jag göra mig i ordning, pusssisnusssssss

2 comments:

Anonymous said...

När kommer bilder på din nya pojkvän? Hanna undrar, Daniel fasar..

puss puss/D

Anonymous said...

daniel behover inte fasa. Verkar vara en just kille. Dad