Monday, August 20, 2007

Collegefest och ROOMIIES

OMG! Var ska jag borja...

Cicci ar iaf fortf har. Hon rakade avboka sitt flyg igar haha. men hon sticker hem pa torsdag eller ngt. Och imorrn ska jag ta korkort har, verkligen jattekul... or not!

Iaf, livet har ar very wonderful, vi har badat jacuzzi och pool varje kvall sen Cicci kom hit (jag har ju utomhusjacuzzi utanfor lagenheten) lyx lyx lyx!

I lordags var vi pa varan forsta collegefest, hahaha. Det var verkligen precis som i filmerna!!!! Beer kegs, beer pong och allt. Haha. Det var superkul! Far lagga upp bilder sen.. Afton ska kopa en router idag.

Oh just det! Afton har anlant till lagenheten och aven Emelie, en av de andra tjejerna :) Bada tva ar astrevliga!! Thank god typ... maste erkanna att jag var jakligt nervos infor det... Men jag trivs sa hiiimla bra!!!! Det har ar livet alltsa! Det blir svart for er att fa hem mig ;)

Ja, sitter hemma hos Christian om ni undrar var fan de svenska bokstaverna tagit vagen. Cicci och jag crashar har for andra ggn... blir ju lite minifester hit och dit :)

Imorrn kanske vi ska paddla kajak haha.

Det har ar som en enda stor VACATION!!! Men nasta vecka borjar allvaret :)

Skriver mer sa snart jag kan!! PUSSSSSSSSS

No comments: