Friday, August 31, 2007

Duktig på lektionen + en dag på stan!

Wiie, nu sitter jag hemma hos lollo och denise =) Har vart på stan med lollo, och ätit middag!

Wow, idag var jag VÄLDIGT duktig på marketing lektionen! Jag FACED MY FEARS och pratade som fan i klassen. När läraren frågade "vem vill redvisa next?" så räckte jag uppp handen som fan!! Var först ut av tjejerna (ingen annan vågade) och 3e ut i hela klassen. Var såå nervös, och stakade mig lite på orden i början, men sen gick det bra! Fick beröm också=) Sen pratade jag ganska mkt under resten av lektionen också. räcker upp handen typ hela tiden bara för att "träna" bort min rädsla =)

Känns skitbra iaf! Jag har kommit ett steg på vägen =)

Köpte en väldigt söt BEBE klänning på stan idag =) wiie. har faktiskt inte handlat något alls sen pappa åkte haha. Köpte lite trosor på victoria's secret också... 5 par för 25 dollar. Det behövdes!! Är det ngt jag tagit med för lite av så är det trosor!!

Ne, nu ska jag vi dra oss hem till mig, sen blir det partaj hos christian =) PUSSSSSS

2 comments:

Anonymous said...

Hur många gånger har du lagat mat och tvättat sen du kom till staterna?
p o k /D

Anonymous said...

Maybe you start writing in English. It may improve your language and use less swearwords.
Dad