Sunday, August 05, 2007

Say it don't spray it!

Yes nu sitter jag här igen :) Har varit ute & gjort lite ärenden (vad ovanligt) och nu har vi vilopaus på rummet! Lyssnar på hanson - mmmbop (en av de många låtar jag hittade på Calles skiva) och det känns nästan som man är tillbaka på 90-talet! Haha.

Idag har jag handlat ralph lauren handdukar i två olika rosa nyanser (de var lika billiga som de vanliga handdukarna!), två tommy hilfiger kuddar lol (campus kit kollektionen... billiga täcken, kuddar etc för students!), locktång, plattång och hårtork! Så jobbigt att man var tvungen att köpa om sånt... :/ men men! Nu har jag nästan allt jag behöver.. ska bara köpa påslakan sen när jag får se hur stor sängen är. Macy's är asbra för allt sånt!

Pappi & jag har även fyllt på förrådet med corona på hotellrummet, plus champagne! Får dricka loss nu innan jag är själv, för då kan jag inte handla! :(

Har ingen aning om vad vi ska göra idag, det är söndag och vi är TIRED! Blir nog en tidig kväll iaf, för imorrn ska jag till skolan 8.30 och göra assessment tests i 4 timmar! So not looking forward to that...

Har fått kontakt med lite svenskar här borta också! typ 3 elever som redan har anlänt :) Får ta en runda på stan med dem sen. Längtar iaf till jag får min biil så jag kan köra runt själv! Så slipper jag dra med pappi på allt också... haha tycker lite synd om honom faktiskt.

Yeah yeah, nu ska jag njuta lite av solen! Hur är vädret i sverige?? PUSSS

1 comment:

Anonymous said...

Jag vet varför du får en massa vänner men det tänker jag inte berätta för dig :-P *hihi*. Jag tycker du skall köra alla fjortislåtar på högsta volym och sen bara yes this is swedish dance chart top 5! ooo yes !