Sunday, August 05, 2007

Jag sitter här ute och skriver av mig

Sitter & chillaxar på våran "patio" här på hotellrummet :) Riktigt skönt! Klockan är 19.00 och det är fortf sol och pretty varmt :) Håller på o lägger in 4gb musik som Calle skickade med mig :) Jesus vilken salig blandning!! Allt från absolut fjortis till grym techno. HEJ BILMUSIK!

Om 2,5 timme ska vi vara på restaurangen, ska bli gott med mat! Sen kanske jag ska downtown med christian och hans kompisar :) FAN att man inte är 21 alltså. Inte för att jag ska supa ihjäl mig här borta, men det vore ju skönt att iaf kunna gå var man vill!

På måndag ska jag göra assesment tests på skolan. JOBBIGT att jag även måste göra ett matteprov!!! Har inte räknat matte på FÖR länge. Man kan iaf välja olika nivåer.. har en känsla av att det kommer bli den lättaste ;) eller nästlättaste iaf - jag är ju inte direkt ngt pucko.

På onsdag nästa vecka kommer Afton iaf (min flat mate), och eftersom nycklarna fortf inte fungerar så får jag vänta tills dess för att komma in i lgnheten. Men som sagt - det ser very nice ut! Det är som ett litet "community" innanför grindarna. Och där finns gemensam pool, jacuzzi, bastu och ett litet fitness room. HÄRLIGT! Det ligger kanske 15-20 min från skolan, men jag bor lätt på den bästa vägen! Min bilhandlare, bank, mobilförsäljare och försäkringsbolag ligger där! Plus att det ligger många mini malls med affärer etc.

Starbucks finns ÖVERALLT! Tyvärr har jag inte hunnit testa det än. Men det kommer nog :D ganska säkert, haha.

OM 12 DAGAR KOMMER CICCILEINEN TILL MIG!!! Då ska jag köra till L.A. :) Ska försöka få med mig ngn, för det är trots allt ca 2 timmars resa! Men ändå... So sick - gimmibålls in the US AND A!!

Ses senare :) BYE!

No comments: