Sunday, August 26, 2007

Till DANIEL!!

Kan du vara snäll och skicka din mail-adress please?? :)

Får svara här istället!

Angående min VIKT! Jag tror faktiskt jag har gått ner nåt kilo sen jag kom hit, och dessutom så har jag både självförsvars träning i 2,5 timme på måndagar, plus att jag måste avklara 3-4 timmars gym varje vecka i skolan!! Så träning lär det bli en del av!! So don't worry about me :)

Och the rohypnol.. tro mig, jag har redan blivit varnad - och jag kommer hålla samma standard som i sverige - att alltd hålla koll på min drink!

Känns skönt att du fortf har lite "koll" på mig även om jag är en hel atlant ifrån dig :)

Och Hanna, bld på christian kommer snarast möjligt :)

Fan vad ni är nyfikna!!

Pusss, saknar er båda jättemkt!

(kommer ni inte o hälsar på så blir jag ARG!)

1 comment:

Anonymous said...

låter bra, gillar att du inte tappat kollen. min mail är kjellgren@usa.com och vi saknr dig med, väldigt mycket! Fan ta dig om du inte kommer hem efter din vistelse..
många pussar /D