Saturday, August 25, 2007

BRA KVÄLL!!

Åhh vilken härlig kväll jag haft :) Var & åt på the Brewhouse - åt en jättegod Potato crusted salmon with mushroom risotto & asparagus. MUMS! Sen är det ju alltid trevligt att killarna betalar här :)

Sen gick vi till "Neighbourhood" och tog en öl :) supermysigt ställe! Men vi gick tillbaks till The brewhouse sen för att träffa Christian's kompis Cameron och hans sambo. Wow vilken trevlig tjej! Vi ska åka och "surfa" alla 4 nån gång... jag säger "surfa" för varken hon eller jag kan! haha.

Nu sitter vi i soffan och ska se film :) har precis varit nere en vända i jacuzzin också.

Frank gav mig två flak Rockstar innan, så snällt! Det är typ den populäraste energidrickan här borta. Han jobbar för dem, och får massa saker gratis. Så fick även vå megastora planscher som jag ska ha på väggen :)

Aja nu sitter christian o suckar för att han vill s filmen ;) och han hälsar hej till alla också! haha

Pusssssssss

1 comment:

Anonymous said...

Gimmibåll, jag saknar dig massor, och livet hos dig! Gud vad underbart vi hade det =( Snyft.. Kylan nästa, eller hur ;)? hhii.. Ska iväg och shoppa med Johanna nu, sen utgång i NY tror jag! Önskar bara att du var med mig! I love you, always and forever. Ur my #1.

Bumsi bumsi in das bed ;)