Thursday, August 23, 2007

That was close...

FYFAN säger jag bara. Ska aldrig mer köra långt utan sömn!!!! Cicci och jag lämnade Christian's hus kl. 7 imorse och då hade vi endast sovit en HALVTIMME. Cicci körde till L.A (och naturligtvis körde vi fel så vi fick ta en jävla omväg runt hela jävla Los Angeles downtown), men tillslut kom vi fram, även om incheckningen redan hade stängt för 20 min sen... aja, jag antar att hon kom med flyget eftersom hon inte hört av sig...

Sen började helvetesresan hem... helt själv i bilen, trött som ett as, illamående och feberkänningar. SKITBRA!! Resan gick helt ok (Christian ringde och höll mig vaken en bit av vägen), och det fick bli ett stopp på mcdonalds för att handla kaffe... men när jag kom till Santa Barbara höll jag seriöst på att somna på motorvägen. Jag skulle precis blunda när jag vaknade till, jag blev livrädd!! Efter det höjde jag musiken som fan och satt och dansade etc. Usch.. det var läbbigt :(

Nu är jag hemma i min säng igen iaf... thank god... Är helt snurrig och mår inte alls bra. Ska sova ett par timmar hade jag tänkt....

Bortsett från allt det pissiga idag, så var gårdagen riktigt bra iaf!

Skriver mer senare (när det inte känns som huvudet ska trilla av), puss!

2 comments:

Anonymous said...

Mongo!!! e du så jävla trött får du ju för fan stanna bilen och sova i en tia. Du kunde ju lika gärna ha kört på nån när du slocknade. Att du sen e så dum att du kör efter 30 min sömn så får du skylla dig själv. Skärpning!

puss o kram D

Anonymous said...

ja ja det var inga snälla ord de där ungefär som storebror som vet bäst eller???hoppas du sover gott nu . Sen när du har vaknat tänk att det finns en och annan in Sweden som tänker på dig och bryr sig have a nice day önskar taxidriver