Tuesday, August 14, 2007

I'm a fucking handywoman!

Hejsan svejsan sverige! Tankte uppdatera laget nu nar jag har tillgang till internet. Tyvarr finns har inga svenska bokstaver, men forhoppningvis fattar ni anda :D

Sitter hemma hos Christian, for det ar fortf inte lage att sova i mitt rum. Har en del handywork kvar att gora! Sen naturligtvis skulle det vara fel skruvar i ett av paketen, sa maste lamna tillbaka det imorrn... (forresten sa ska ni veta att C var valdigt imponerad av mina "skruva ihop mobler"-TALANG. Han sa att inga tjejer kan sant har. MEN JAG KAN! Jag ar grym! Kom ihag nar jag skruvade ihop nastan alla dina bokhyllor mammi??)

Sitter o dricker varldens godaste herbal tea som killarna har har i huset. Riktigt gott! Jag kan tillomed dricka det UTAN mjolk, det ar stort!

At jattegod middag med C ikvall, nere pa Goleta beach. Vi delade en svingod ceasar sallad och crab cakes :) muuums i magen!

Just det, har skaffat mitt student id ocksa och parking permit (sa nu ar allt klart pa skolan). Tyvarr var jag inte alls beredd nar fotot togs, for den flashade typ 3 ggr, och tydligen togs bilden pa andra flashen... jaja... ser vettskramd ut, men det far jag leva med! Sen ar det ganska storigt att det star "Nina F Kjellgren" pa allt i skolan... namnet maste varqa exakt som i passet. VARFOR mamma o pappa, satte ni inte Felicia forst????? Blir JATTEkrangligt har borta!!!

En annan pissig sak som hande idag var att jag fick en cancellation letter i brevladan. De har cancelled my car insurance!! Jag fick panik forst, men sen ringde jag dem och det visade sig att det bara berodde pa att jag inte har tagit california driving license an... sa fort jag klarar det sa kan jag ga dit igen, sa fixar dem det. SKONT!

Vad har mer hant idag?? joo.. har handlat lite speglar till mitt rum och galgar! Yippie!

Ne, nu ska jag hoppa i C's stooora sang och sova gott! Ska upp tidigt imorrn och utfora lite arenden :D som vaaanligt typ. Sen kanske jag sak till beachen med Courtney etc, for hon fyller ar!

Och pa TORSDAG kommmer GIMMIIIBALLLL!!!! LANGTAR!!!

PUSSS PUSSS PUUSSSSS

No comments: