Thursday, August 02, 2007

Framme! :D

Wihooooo I'M IN SANTA BARBARA!!!!

Min kropp är helt förstörd typ, reste i ett helt dygn igår... var vaken 26 timmar innan jag fick lägga mig i den underbara queensize hotellsängen... halleluja, har aldrig somnat så gott förut!

Igår var helt galet... 13 timmar flyg är fanimej jobbigt, och det är ett under att jag, flygfobi-flisan, vågade överhuvudtaget.... När vi kom fram till LAX så hyrde vi bil (en jäkligt snygg chrysler) och körde mot SB. Pappa var en sekund från att somna hela tiden så jag fick sitta och slå på honom, dansa och sjunga etc.. haha. Det måste sett helt crazy ut! Sen fattade vi inte hur man stänger av lysena i bilen heller... så vi körde med dem på hela vägen. Haha.

Har redan träffat en SBCC-student :) Han jobbar på mitt hotell och är supertrevlig & söt! Så snart ska vi bege oss iväg till skolan och skriva in mig.... Haha, frukosten idag bestod av Blueberry pancakes & bagels med cream cheese - amerikanskt eller vadå? :D Men förstår verkligen inte hur människor kan äta det varje dag... är redan illamående!

Usch ja, idag är det mkt som ska fixas.. skola, mobil, bankkonto, bil om vi hinner. Sen om det blir bättre väder någon dag (är lite mulet just nu) så kanske vi ska åka på "valsafari" :) Iiihh, jag KAN INTE FATTA ATT JAG ÄR HÄR!!!!! Det känns som en enda stor dröm....

Dagens stora nyhet i Usa är förresten att en bro (under rusningstrafik) rasat i Minnesota. Jättehemskt :S

Anyway, nu ska jag återgå till the american life och ta hand om min hemska Jetlag-kropp. GAWD!!

(Har redan sagt SHIT 4 ggr... jag måste sluta med det, tydligen är det MKT värrre att säga det här än hemma i sweden..)

PUSS, JAG SAKNAR ER ALLA! Men mest lilla mammi :)

1 comment:

Anonymous said...

Akta tungan ;) Shit är väldigt fult!! Haha, du vet.. man tar ju hand om barn! Jag sa det en gång och då flippade dom ut helt.. sen om 13 dagar.. wiiiieee