Thursday, August 09, 2007

THE CAR IS HERE!!

Jajamensan, min älskade, underbara, bästaste FÖRSTA bil har anlänt :D En metallic-militärgrön Jeep Liberty (latitude). Den är grym!! Wow.. verkligen en cool känsla... den är HELT min. För några dagar sedan stod den i mitt och pappas namn, men idag tog vi bort hans namn från kontraktet för att det inte behövdes. Så den är TOTALLY MINE! Om några veckor får jag nummerplåtarna hem i brevlådan och sedan är allt klart! Den är riktigt härlig att köra :)

Se & njut mina vänner! ;)

My baby! Alllll mine :D


Fotona togs på parkeringen utanför The Fishouse där vi käkade middag ikväll :) Åt fried calamari till förrätt och sen blev det spicy seafood pasta! :) Riktigt gott!

Imorrn ska pappi ut med captain david bacon igen och medans han är ute på havet och fiskar haj, så ska jag sitta i skolan 2 timmar... :P Segt.. men det måste göras! Ska nämligen register for classes. Ganska viktigt ;)

Blir nog sovdags snart... har sååå ont i huden.. överallt! Men händer, axlarna och öronen är nog värst! Anyway, ha en underbar dag i Sweden :D

Puss!

1 comment:

Anonymous said...

Fan vad porrig bilen är... fressten du vet vi snackade ju om plastkirurgicentrum... tänkte att denna artikeln kunde vara lite skrattretande: http://sydsvenskan.se/malmo/article257413.ece