Thursday, August 16, 2007

Desperate housewife

Ujujuj, det har varit två händelserika dagar!! Tyvärr kommer inga bilder nu, för sitter på Saras dator. Iaf. Igår började jag dagen ganska sent.. haha... låg kvar o sov hemma hos C efter att han stuckit till jobbet... men jag "made up" för min lilla försovning senare... beliiieve me. Ärligt talat, mamma och daniel (och alla ni andra som känner mig väl), ni HADE BAXNAT om ni såg mig igår!!! Uträttade så många ärenden att jag blev helt vimmelkantig. Sen när jag kom tillbaka till lgnheten så fick jag nog, så jag: Gjorde rent på balkongen (ni ANAR inte hur skititgt det var!! jordlager och spindelnät everywhere), sen möblerade jag om i vardagsrummet och gjorde rent, sen slängde jag ut gamla växter, SJUUU KASSAR GAMMAL ÄCKLIG MAT FRÅN KYLSKÅPET!!! och andra förfallna saker. Sen la jag mig på knä i badrummet och skrubbade badkaret som en jävla idiot (där var grymt äckligt). Sen skrubbade jag heeela toaletten och vasken och golvet och allt. Hahahaha. Jag kände mig som Mrs desperate housewife No.1. Jag var genomsvettig när jag var klar!! Efter det satte jag mig på golvet och skruvade ihop mitt andra nattduksbord (som jag förövrigt fick byta TVÅ GGR för att det saknades skruvar). Sen bankade jag upp en spegel och en tavla med en träbit som hammare. Det är ett jäkla under att det blev rakt - med tanke på att jag inte hade ngnting att mäta med. Sen gjorde jag rent i rummet och bäddade sängen med de nytvättade lakanen :)

VAD TYCKS?? Kom inte o klaga på att jag ej klarar mig själv! :D

Efter jag var klar med allt detta (klockan 21.30) så tog jag bilen till Courtneys fördelsedagsfest :D Massa party!! Fast jag stannade bara en timme och drack en liten öl, för jag skulle ju faktiskt köra hem! Plus att jag skulle upp tidigt till skolan idag :) Duktig flicka! Men herrejesus vilket drag det var där. De bor 6 tjejer i ett hus - kan det bli mer fest-vänligt? :D

Idag var det International student orientation på skolan och det var ganska segt, men informativt iaf! Nästa termin ska jag försöka bli medlem i PHI THETA KAPPA. Man måste ha minst 3.5 GPA vilket innebär höga betyg :) Men om man blir medlem där så ser det skitbra ut på framtida resumé's. Så det är ett litet delmål! Sen fick vi SBCC kalendrar osv :) Träffade världens härligaste tjej - SARA, och seriöst, vi har hängt hela dagen, men det känns som vi känt varann i flera år! Vi åkte o handlade på Kmart (där jag träffade söta Nicole som jobbar på Juicy Couture). Vi har skrattat non stop heeeela dagen!! Sen åkte vi till skolan igen o kollade "The bookstore"... wow... haha... mer välsorterad student-shop får man leta länge efter! iiiihh jag ska köpa rosa SBCC block och pärm :D:D Och de har huuur mkt SBCC kläder som helst! Anyway, det slutade med att sara köpte en rosa gris (gosedjur). Lite sådär lagom random :D

Saraaa!

Ikväll ska jag träffa Malin och Christian, tjohej! Måste ta mig till Starbucks också.. katastrof att jag inte varit där än!!

Och imorrn ska jag åka o hämta gimmibåll i L.A! :) iiih. Kanske ska till disneyland på kvällen innan vi drar oss tillbaka hit!

Slänger upp bilder på lgnheten och festerna så småningom... eller ja, så fort jag får internet rättare sagt :)

LOVE U ALL!

"You crack me up!!"

No comments: