Wednesday, August 08, 2007

Det är verkligen sunburn from hell

Har precis vaknat. Och det enda jag har att säga är AJ AJ AJ. Jag har nog aldrig varit såhär solbränd!! Har inte kunnat sova på sidan, för mina öron är helt förstörda, utan då har jag lagt en hand under örat, så örat inte ska röra kudden. Men då har det gjort ont på handen, för mina händer är döbrända också!! Fyfan säger jag bara... jag har lärt mig av mitt misstag haha.

Snart ska pappi äta frukost utan mig, för att jag har för ont haha, men han tar med en bagel med cream cheese till rummet sen :) Ska ha på mig min organiska bomullsklänning som jag köpte på Blue Bee här i SB. Den är vit, SÅ mjuk och antagligen SÅ skön på bränd hud. Kan seriöst knappt ha trosor på mig för det gör ont. LOL på mig.

Ajajajajjjjjjj jag gäspade precis och det gjorde jätteont!!!!

Pappa tycker iaf att det här är skitkul. Han jävlas med mig och skrattar åt mig. Vad ska man säga? Jag är van.... :P

Nu blir det duschen!!

No comments: