Monday, August 13, 2007

Jag lever!

Ja.. var ska man börja... har fått en del klagomål över min bloggtorka.. ska försöka bättra mig! (förstår att det är jobbigt för er som har min blogg som frukostnöje ;)) anledningen till att det blivit lite knapert på denna fronten är att jag har bytt hotell och jag upptäckte inte förräns idag att det faktiskt finns wireless här. Bravo. Men nu är jag uppkopplad iaf! Tyvärr checkar jag ut imorrn och bosätter mig i lgnheten :) och där finns inte wireless än.. .så ni får stå ut ett tag till!

Ja.. vad har hänt på senaste... pappi åkte ju i fredags.. och jag fällde x antal tårar... nu är jag helt själv här! Men jag trivs som fisken i vattnet :) Vem skulle inte trivas här? Sol varje dag... underbart klimat, palmer som svajar i vinden, JÄTTEtrevliga männniskor! Wow, snacka om att man får bra bemötande som svensk här... alla älskar svenskar! ;) Och jag har fått massor av komplimanger för min engelska. När jag säger "yeah, I'm from Sweden" så säger de "WOW! Really?? You don't even have an accent!!" :D Alla här är så himla gulliga :)

Och vaaad hade jag gjort utan Christian?! Haha, han har verkligen varit ett stöd! Han har hjälpt mig med att hitta säng osv... för mitt rum var ju inte möblerat :P Och ikväll ska han hjälpa mig skruva ihop underredet haha. He's brought the drill and everything! Har faktiskt varit och handlar själv idag, på Linens n stuff och BedBath&Beyond! Spegel, täcken och lakan och sånt, två nattduksbord, lampa... blablabla... the list goes on... Tungt och jävligt, men nu ligger allt i rummet! Kommer definitivt post'a lite foton när jag fått ordning där inne :)

Lgnheten är verkligen skitbra (förutom att det ser ut som CRAP där inne för att Afton inte varit där på sen hennes förra roomies flyttade ut) men det fixar vi med lite rengöringsmedel! haha. Jag har det näststörsta rummet, och det är ett mysigt rum :) med stora garderober! THANK GOD! haha. Där finns balkong osv. Och poolen + jaccuzzin på området ser superbra ut! Kommer defintivt att trivas där!

Nästa vecka kanske jag ska med killarna och surfa hahaha. Vi får se hur det går. Jag är typ LIVRÄDD för hajar. Här finns alla jävla hajar som existerar. Konstigt att man är skraj??? Men christian har i princip sagt att jag inte har ngt val, han kommer fan att drag me out in the water om han måste! haha.

Christian bor med världens härligaste killar och universums sötaste hund!! (efter Aya förstås). Han heter Dozer och är sååå kelig. Zane (C's ena roomie) skrattar så åt honom och mig, för Dozer är på mig hela tiden "He's totally hitting on you!! look at him, he's in love!!" Hahaha. Åhh... den hunden och jag är redan best friends ;)


Lägger upp fler bilder vid ett senare tillfälle, har faktiskt inte hunnit ta så mkt... men det blir det nog ändring på när Cicci älskling kommer på torsdag!! :D Wihoooo. Jag, Cicci och Christian ska till Disneyland eller Universal studios på söndag också :D

Skriver nog mer imorrn! Puss & kram allihopa!

2 comments:

Anonymous said...

Den var ju inte söt!!.. Hanna tycker att den ser ut som en gremlin och jag tror mer på teorin att han sprungit in i ett träd lite för snabbt; han ser dum och platt ut.

many hugs 'n' kisses
D/H

Anonymous said...

these dogs look dangerous!!