Friday, August 24, 2007

H E L V E T E

JÄVLA SKIT. Jag vaknade precis och klockan är 7 pm!!!!!!!!!! Hela min dag är förstörd. Men jag antar att jag beövde sömnen...... får bli en jävla tidig dag imorrn istället. Ska ta mig till DMV (Department for motorvehicles) typ när de öppnar, och sen tänker jag sitta där tills jag får min skit gjord!!!!! Nu är det slut på bullshit'andet.

Wow, kan inte fatta att jag sova så länge... jag måste varit helt passed out?

Nu ska jag köra en snabbis till Jack in the box.. får bli skitmiddag, har knappt några kontanter och banken är ju sjlvklart stängd. Sen blir det film och sen lägger jag mig för kvällen!

Pussssss

Och tack Milan för att du är så gullig och kommenterar :)

En sak till... skippa uppläxningnarna i förra inlägget, jag kommer aldrig göra om det igen!!

Ciao!

2 comments:

Anonymous said...

hej, har bara en snabb fråga.. Mathias hanna undrar hur emma fick jobbet på zara i kphmn? gick hon bara in i butiken och lämnade sitt cv eller?

puss/D

Anonymous said...

Hej Felicia, Daniel har lärt mig hur man skriver inlägg. Ville bara testa så att det funkar.

puss o kram Mam