Wednesday, August 08, 2007

Resten... :)

Igårkväll var jag och christian på stranden! Lyssnade på musik och drack öl i kvällsljuset :) Så himla härligt! Jag kan nog vänja mig vid livet här ;) Var även på skolan idag, och det visade sig att jag slipper göra båda assessment tests! SKÖNT :D Jag ska ju varken läsa engelska eller matte.. halleluja!

Ikväll var jag och pappi o åt på Piren.... så mysig location! solnedgång och allt :)

Och förresten, jag har BRÄNT MIG HELT SJUKT MKT IDAG!!!! Jag har tillochmed bränt fötterna och HÄNDERNA!!! Jag har sååå ont. haha. Men men, shit happens.. right?

Pappi fick jordens största lökringar till förrätt haha. Här i usa får man så sjukt stora portioner!!

Min supergoda swordfish :)

Piren :)

solnedgång från piren i SB!

Jag utanför restaurangen!

Bränd... ajajajaj...

Kräftan is in da house haha


I love SB!!

No comments: