Thursday, August 23, 2007

Vem??

Vem skrev detta: "saknar dig jättemycket din taxidriver forever ser att du har det kul som fan just keep upp the good work vi hörs"???

Idag har jag och cicci varit o paddlat kajak i och utanför hamnen :) Jättehärligt! Vi var lite skeptiska först, eftersom man paddlar runt i en liten plastbit som kan välta haha. Plus att de som sagt har alla jäkla hajar här!! (det har aldrig varit en attack i Santa Barbara channel, men ändååå). Det var iaf myspys och vi blev "uppraggade" av inte mindre än 2 killar på två olika båtar haha. Josh, den ena, verkade supertrevlig! Tror han var bög :D Och vi vet ju alla att jag är en bög-lover haha. De är så himla trevliga!

Snacka om att det är lätt att träffa nya människor här!

Efter ett tag ute på havet blev vi riktigt rutinerade! Det gick undan! :D Har en känsla av att jag kommer ha träningsvärk imorrn...


Anyway, ikväll blir det lugnt.. ska köra till L.A. kl. 6 imorrnbitti för lilla cicci ska åka heeem :( Hon får köra dit, för annars kommer jag ej att orka köra hem! Hade såå ont i ryggen sist vi åkte tur-retur, för jag körde hela sträckan själv! Jeesuuss.

Ne, nu ska jag lägga mig i soffan. Är so full up från the fish & chips vi åt nere i harbour'n. See u later :)

No comments: