Friday, August 03, 2007

Update!

Då har jag varit här i SB, mitt nya hem, i ytterligare en dag. Här har varit riktigt varmt och soligt!! Med undantag för lite mulet i morse. Har fixat mobil (en silvrig RAZR) med american phonenumber haha, och varit och kollat bil! Är inne på en Chrysler eller Jeep... kanske tillomed en Toyota RAV4... vi får se, ska kolla lite mer imorrn :) Men herrejävlar vad skönt det är att köra automatare!! Yeah :)

Och min lgnhet!! Just deeet. Var och kolla på den idag, träffade Afton's (min roomie) kompis Courtney för att hämta nyckeln, men tyvärr fungerade inte den! Så imorrn ska jag hämta originalet, hoppas det funkar då! Anyway, lgnheten ser jättefin ut, den ligger i "gated area" så vem som helst kan inte komma in :) Det ser helt enkelt väldigt fräscht ut :)

Är fortf helt förstörd av jetlagen... klockan är liksom halv 6 på morgonen hemma i sverige just nu!! Aja, jag klagar inte :D Tycker bara synd om pappi som måste flyga hem sen... en hemsk 13timmars flygresa och sedan 11 timmars difference... usch :(

Men tänk på mig, om 15 dagar ska jag köra till L.A. och hämta cicciileinen... herregud, hur ska det gå :D

Nu ska jag sova en stund, pusss och hej!

1 comment:

Anonymous said...

Så underbart att höra att du lever och att du har internet!!! sitter här som klistrad vid din blogg. Saknar dig. pussar!