Wednesday, August 22, 2007

Living for today

Okej, Klockan är 9:58 PM och jag och Cicci är in need of a beer! Hennes nästsista kväll här! Kom även underfund med att jag måste go grocery shopping. Jesus, mina roomies har handlat sönder sig! Där är mat överallt - men tyvärr är inget av det mitt haha. Får ta en mega-runda där när Ciccileinen har åkt hem!

Nyckeln jag fick av Christian :) det står "princess" på :)


Fyfan säger jag bara - minst 500 dollar kommer gå till skolböcker. IT SUCKS!

Men utöver dessa små jobbiga utgifter så är allt underbart! Faktum är att vi fundilerar på att ta en liten tur ner till the jacuzzi snart. Så jävla skönt! Man somnar som en liten baby efteråt :)

Kanske blir lite utgång i I.V. sen :) Party on!

Saknar er därhemma!

Och ärligt talat, Fasen vad sjukt att min ATM card hamnade i SWEDEN!! Hallå?? Mucho wierd... speciellt eftersom mina checkar anlände hit. Aja, hoppas att mammi har skickat iväg det med express idag :)

Later!

No comments: