Sunday, August 05, 2007

Shopping spree!

Idag var pappi och jag ute på Fiestan! Hela stan är full av folk - typiskt att vi skulle komma just när det är fiesta :) (det är tydligen jättepopulärt häromkring). Anyway, blev lite shopping för min del :) Mina första Juicy couture saker har inhandlats!! Och ett par Michael Kors skor som jag velat ha hur länge som helst :) Mucho snyggt!

Marknad mitt i stan

Jag med min första juicy couture påse på State St :)

Juicy flipflops!

Kors skor! riktigt snygga!

Två juicy klänningar! Så söta på :)

Och sist men inte minst, en Guess väska! Guess är så himla billigt här jämfört med sverige! dessutom var det rea på denna :)


Ja, vad ska man säga... jag har varit en lucky girl idag! Har även gjort lite andra småärenden, som t.ex. skaffa ny sladd med rätt kontakt till min macbook (funkade tyvärr inte med kontaktomvandlaren jag hade med mig hit). Köpte också en iTrip till min ipod, så jag kan lyssna på den på radion i bilen, skitbra verkligen. (Bilder på bilen kommer så fort jag har fått den, Calle :) Ungefär på tisdag eller onsdag!)

Åt en suuupergod lunch på Fresco. Kycklingwraps med ceasarsallad :) Yummie!

Ikväll ska vi äta en SEN middag. 21.30.. men vi var tvungna, för det fanns bara bord då. Det är tydligen en riktigt bra restaurang - Kevin Costner brukar gå dit! (Har lovat mamma att fotografera om han råkar befinna sig där ikväll haha).

Ne, nu ska jag crack open a Corona och njuta av livet! Pusss

No comments: