Friday, August 10, 2007

I have registered!

Wihoo! Nu har jag anmält mig till italienska, foto, self defense for women, marketing: relationship selling och gym! (vilket innebär att jag tränar på gym ett visst antal timmar per vecka, så får jag tydligen betyg i det haha). OH YEAH! Det känns skitbra! Är helt ledig på fredagar, lördagar och söndagar. Den värsta dagen är måndagen, men WTF!

Nu ska bara terminsavgiften betalas, sen kan jag hämta ut mitt student i.d, och SEN ÄR JAG READY TO GO!

Är på hotellet nu, ska snart köra o hämta pappi nere i harbour'n, han har varit ute och fiskat sedan 13.00 här!

En sak till... våran skolkafeteria har VÄRLDENS FINASTE UTSIKT!! Wow... det ligger väldigt högt, och så ser man heeela havet. Det ska inte direkt bli fel att sitta & käka där ;)

Later!

1 comment:

Anonymous said...

Du får faktiskt skriva varje dag. Vad fan annars ska man läsa till frukosten. Buuu!

/kramar Daniel & Hanna