Saturday, October 13, 2007

VAD ÄR ODDSEN??

Något väldigt skumt hände igårkväll.. fick sms från Andreas, min killkompis från Lidingö. "du råkar inte veta vem Daniel Holm är/va? puss".

Jag blev helt chockad, ringde upp direkt och frågade hur FAN han visste vem det var. Det visar sig att Oscar, en kille jag gick hela gymnasiet med, som var bra kompis med Daniel är här i Santa Barbara samtidigt som mig. Mycket skumt. Kan bara konstatera att världen är liten.

På tal om Daniel, så skulle han fyllt 21 den 15e oktober. Skänk honom en tanke den dagen!

På tal om annat, så var gårdagen extremt lyckad! Det lyckades bli en "parkväll", förutom Jeff som är nybliven singel. Vi käkade Cheryl's extremt goda hemlagade enchiladas och tårta hemma hos Cameron & Cheryl, innan vi drog oss vidare till Zodo's för att bowla :) Det var skoj! Det var längesen jag spelade, så jag var ganska kass... haha. Lyckades dock få in en strike på min sista boll! Så lycklig jag blev hahaha! Vi drack lite och hade allmänt kul, eller ja, birthday boy Cameron vinglade runt senare på kvällen ;) Träffade Cheryl's tjejkompisar, och de verkar supertrevliga! Cheryl är verkligen en ängel.

När Chris o jag kom hem tog vi ett dopp i jacuzzin. VARDAGSLYX!! Det är så fruktansvärt skönt att hoppa ner där på kvällarna när det är lite kyligt. Man blir som en ny människa!


Nu ska jag åka o handla lite popcorn eller nåt, måste plugga heeela kvällen :(

Pussss

No comments: