Saturday, October 06, 2007

Bigtime party!

Jesuus vilken kväll igår! Det var verkligen en av de mest lyckade sen jag kom hit :) Kvällen började hos Brianna & Catta, kom dit helt andfådd, sprang ju dit. Men genast började partyt med Absolut päron drinkar. Det bästa på hela "förfesten" var helt klart det faktum att Catta hade Marabou mjölkchoklad i kylen!!! Åh, det var som att ta en tugga av Sverige haha. Hur som helst så hade vi en väldigt trevlig förferre, och deras 3e roomie Kim kom också med. Tog taxi till Marlie, Briana's tjejkompis som hade födelsedagsfesten! Träffade så mycket trevligt folk och jag och Cat var ju omåttligt poppis haha "You're from sweden??! That is SO cool!!". Förstår inte riktigt grejen med det... men ja... :)

Efter några rundor beer pong och ass-shaking drog vi oss vidare till en annan knökfull fest, vilket var enormt kul! Träffade Alex, en tjej som är såå lik mig! Så det blir nog mer partayyy med henne :) Efter ett tag fortsatte jag vidare till Christian som var hemma hos Cameron & Cheryl. Där är alltid lika härligt att hänga. Cheryl är nog en av de bästa tjejerna jag träffat här! Innan vi åkte hem fick jag med mig "natt-pasta" i en kopp och ett jättestort Nemo gosedjur! :) Vi had världens diskussion om hur viktiga gosedjur faktiskt är :) It's a girl's best friend!

Idag mådde man ju som man förtjänade, men piggnade till efter en runda till mcdonken och en sväng förbi jaccuzzin. Har mest hängt hemma med Chris idag, filmtittande och massor av god mat. Var förbi Border's och tittade i fashiontidningar :) Fick med mig 2 st hem, för jag ska hänga upp all het reklam på väggarna! Billig väggkonst.... Var så himla nära att handla Nip/Tuck season 4 och Grey's anatomy season 3.. men avstod pga att det var för dyrt :( Pappi, det var synd att vi inte upptäckte Border's nr du var här, för där finns verkligen ALLA boxar man kan tänka sig! Och alla de nyaste säsongerna.

Imorrn är det lördag, och jag ska till gymmet på skolan och sen sätta mig och göra lite läxor! Hoppas att ni alla mår bra där hemma :) Saknar er allihop!

Fler bilder kommer förresten finnas på facebook för er som har det!

No comments: