Monday, October 08, 2007

Födelsedag 2

Gud vilken dag :) Denise fyllde 19, så vi anordnade lite surprise för henne! Hon fick ögonbindel på sig och vi tog fart upp mot Montecito "bergen". Körde runt på världens slingrigaste gator som gick upp o ner, upp o ner... Vi hade zero clue vart vi var någonstans, men tillslut hittade vi en mysig liten park som mer liknade ett naturreservat eller något liknande.. Där dukade vi upp en härlig picnic med american TÅRTA, baguette, ost, kex, prosciutto skinka, fruktsallad, mozarella ost och tomat. Vad ska man säga.. Det var GOTT!!

Sen fick Dennis öppna presenter :)

Och sen satt vi mest o pratade.. och flummade runt. Jag passade på att fotografera lite inför min photo class imorrn. Tyvärr har jag ännu inte fått bilden som jag vill - så jag måste upp svinatidigt imorrn och göra om det :( Men men, vad gör man inte för att det ska bli bra!

Ikväll har jag mest pluggat foto och italienska.. hjärnan är lite slut nu! Ska ta en dusch och sen köra hem till C. Närmre till la scuola imorrn :)

Saknar er alla så mycket! Hade ett jättemysigt samtal med mammi innan.. när jag körde haha.. "Cia! NU lägger vi på så du kan ha båda händerna på ratten!!!". Lilla mammi.. :)

Puss och kram

No comments: