Tuesday, October 23, 2007

Det enda som saknas är min vita käpp...

Fyyy vad jobbigt!! Jag var precis tvungen att pilla ur linserna för att de i princip hade torkat igen, bara för att upptäcka att jag har glömt glasögonen i BILEN. Som står typ en mile från ytterdörren. På parkeringen längst bort naturligtvis. Hmpf. Så nu sitter jag här, 1 cm från skärmen.... ungefär... haha

Ska lägga mig nu i alla fall... det är väl bäst innan det händer en blindbock-olycka.

Och för er som oroar er för bränderna... jag har inte blivit drabbad än så länge! Herregud, lugna ner er, jag rapporterar självklart läget här på le blog. Varför skulle den annars finnas till?

Här kan ni läsa om bränderna.


Puss och kram från Blind-flisan

2 comments:

Anonymous said...

if your glasses come to to your outer door you must tell us in the blog, that would be fantastic. if the fire comes to your outer door it is too late. Dad

Anonymous said...

Beredskap är det viktigaste. Visa att du lärt ngt av Rolf....lite Crisis Management..../N