Wednesday, October 10, 2007

It's been a great day!

Gud så konstigt det känns att skriva på datorn!! Det klickar inte längre på varje tangent - för jag har ÄNTLIGEN tagit bort mina äckligt långa påbyggda naglar. Förstå att jag inte har fixat dem på 2,5 månad!! De var såååå långa. Tänk er att det "vita" på nageln var lika långt som det icke-vita av nageln. GROSE!! Dessutom började det bli svårt att leva normalt.. har hållt på att peta ut ögonen när jag satt i linserna flera ggr.. Har iaf hittat världens bästa Nail & Spa salong.. precis vid mig! Massa thailändska killar (!!) som jobbar där inne, de var såå gulliga! Och de kunde verkligen sin grej... fick arm & hand massage i min manikyr "session" också... så skönt! Hela manikyren kostade bara 10 dollar. Sanslöst bra! Ska definitivt gå dit igen :) När man vill skämma bort sig själv..

Och det är inte bara det som varit bra idag!! Min marketing lektion var SÅ kul! Tom Zimmerman (bilsäljare på GRAHAM chevrolet) var där och höll föredrag. Och det sjukaste var att han kom ihåg mig och pappa (vi var ju där när vi kollade efter bil). Jag räckte nämligen upp handen för att svara på vår "läxa", så jag började med "I'm from Sweden, and i've actually been to GRAHAM Chevrolet blablabla" och han bara "skrek" ut: "Oh yes! You were there with your dad! Wow, I REALLY LIKED HIM!!". Hahaha, jag blev döchockad att han kom ihåg oss! Så pappi, du gjorde tydligen ett bra intryck på honom ;)

Har även uträttat några ärenden som jag tänkt göra ett tag.. bl.a. köpa en skrivare! Så nu kan jag börja skriva ut mina dokument hemma, och även foton! Halleluja!

Sen handlade jag en höstjacka och ett par rosa morgontofflor och ett par rosa mysstrumpor. Det börjar bli kallt som satan på kvällarna här! Men dagarna är fortf härligt varma o svettiga haha.

Nu ska jag fortsätta äta min champinjonsoppa & peanutbutter sandwiches. Puss och kram!

4 comments:

Anonymous said...

Champinjonsoppa med penut butter sandwiches...GROSS!! (det stavas inte grose, bara så du vet)
/D

Anonymous said...

jaja, jag vet att jordnöt stavas peAnut..

Anonymous said...

BÅLLEEENN.. JAG SKA! Jag vet att jag är seg, men ska fixa snarast möjligt. Adressen är:

Cecilia Håkansson c/o Beth Avellini
33 Farrar Lane
Ridgefield, CT 06877

Snart ska vi bålla oss igen :D wiiiee. LOVE YOU

Anonymous said...

Graham Chevrolet, var det dar vi kopte din bil?
Dad