Monday, October 15, 2007

Sovdags..

Jag sitter just nu vid mitt nya skrivbord, och ska snart lägga mig i min "nya" säng :) Min bil klarade Ikea-testet... ett skrivbord, en sängram, en bokhylla, en byrå, en skrivbordsstol, två täcken, ett nattduksbord och diverse andra småsaker... Älskar JEEP!

Ska verkligen ta o sova nu, har skruvat ihop allt utom byrån (får bli imorrn) och min rygg och hand säger totalgodnatt just nu. Imorrn har jag midterms i foto... hur ska det gå... uschh :( Har ingen aning om hur proven "är" här...

Godnatt, skriver mer om min underbara trip till ikea imorrn!

Pussar

2 comments:

Anonymous said...

Du ar ett bra amne till medelsvensson som alla alskar Ikea. Givetvis maste man val se det som en formildrande omstandighet att du bor i USA man blir kanske lite annorlunda dar.
Puss puss
Dad

Anonymous said...

You said that Porsche is a Ferrari for the poor men.
Ikea is a sponsorship for poor people, selling furniture that only looks like furniture.
Many kisses
Vadim your secret admirer