Monday, October 15, 2007

On my break:

Sitter hemma hos Andreas nu, har varit o ätit en Big Mac för 1 dollar haha. FY SJUTTON vad trött jag var i morse.. det var grymt hemskt. Min jättehöga alarmklocka stod o ringde en kvart innan jag överhuvudtaget uppmärksammade den. DÅ är man trött! Kan i alla fall rapportera att jag fick 47/48 på min foto midterm :) Bra gjort ändå. Har faktiskt lärt mig väldans mycket! Skönt att ha det gjort! Nu ska jag bara klämma fram några riktigt snygga foton till nästa vecka. Fick beröm för min "fear with humour" bild idag :) Vi skulle fotografera en FEAR fast med HUMOR inblandad. Får lägga upp den sen, men han berömde färgerna och kompositionen! Det var kul, för jag hade tänkt göra om den, för jag var inte riktigt nöjd med den. Aja :)

USCHHH hade kunnat somna vilken sekund som helst!

Naj, nu måste vi åka tillbaka till skolan.. har italienska om ett tag! Och sen self defense :) Ska fanimej få bättre tid på joggingen och klara några fler armhävningar denna ggn!

Puss och kramis

2 comments:

Anonymous said...

well done. keep it up. dad

Anonymous said...

Är stolt över Dig!

Puss Mamsen