Monday, October 22, 2007

Ont i halsen...

Helt underbart.. halsontet har börjat visa sig... mår inte så bra. FUCK! Förlåt, måste få svära lite.

Anyway, har precis kommit hem från Andreas.. vi har haft våran traditionella "foto-söndag". Var nere på Leadbetter beach idag och tog foton. Blev några riktigt bra! Allt gick som smort förutom att jag slice'ade upp fingret på en vass bit aluminium... it kinda hurts now. Aja, jag överlever! Var mysigt... jag stod på knä i vattenbrynet o försökte få ett bra foto haha... och stackars Andreas tappade sina rayban's i havet....

Nu är jag hemma i alla fall, ska gå o lägga mig snart så jag får lite sömn. PUSS!

(Vad tycks om min nya header?)

2 comments:

Madeleine said...

hej felicia! madeleine här =) hoppas allt är underbart in the states! du,jag bara undrar, hur har du gjort med fotona där uppe? vad din blogg rubrik! sjukt snyggt! ha de bra! / Madeleine

Anonymous said...

Stackars lilla dig, mammi sänder friskpuss till dig.
Snygg header....duktig tös!
Längtar!
Mam