Tuesday, October 09, 2007

Midterms har satt igång..

Ja då var ännu en måndag avklarad! Är helt slut i kroppen efter att ha joggat runt la playa stadium... Snart kommer C hit, då ska vi laga lite maud!

Fick reda på idag att jag har midterms i foto nästa vecka.. är aningens nervös faktiskt, för teorin i foto är sketasvår! Och så ska man hålla reda på alla shutter speeds, apertures, ISO och hur de står i förhållande till varann. Blir till att råplugga boken till nästa måndag! Får bli en festfri vecka med andra ord.

På italienskan hade vi vikarie, den andra italienskaläraren som finns på skolan. Hon var SÅ bra! Är så sur för att vi inte har henne... om jag ska vara helt ärlig så har jag aldrig haft en så kass lärare i hela mitt liv som vi har just nu i italienskan. Tror till o med att jag skulle kunna lära ut skiten bättre. Det är lite synd faktiskt...

Längtar redan efter sängen... och MAT.

Puss och kram

No comments: