Friday, October 05, 2007

Birthday party!

Bortsett från att jag hade en pissig början på dagen (värsta mardrömmen på ÅR) så visade sig dagen vara ganska bra ändå. Gjorde verkligen bra ifrån mig på marketing lektionen idag, och fick massa beröm. Inte för att skryta liksom, men jag är faktiskt stolt över mig själv! Trodde aldrig jag skulle snacka så mycket på en lektion, speciellt på engelska! Men jag har ju blivit mkt bättre.. pratar nästan renodlad amerikanska nu ;)

Nu har jag asbråttom, ska på Briana's 21års fest med Catta etc. Så ska över dit om 30 min... och jag kom precis innanför dörren :/ Får klä på mig o sminka mig FORT! Köpte ett jättefint fotoalbum till Briana där det står "My friends are prettier than yours" på framsidan, och ett litet Burt's bee's läppglans. Blir nog bra :)

Ikväll är det fest i IV, och jag ser verkligen fram emot det! Hade ju en helnykter kväll igår på Q's.

Skriver mer imorrn! Pusss

No comments: