Tuesday, October 23, 2007

Ännu en måndag har passerat...

Kan man ha tur eller vadå? En kvinna från Rape Crisis Center var o höll föredrag på self defensen idag, så vi slapp träna! Halleluja! Jag ska ju inte träna (så hårt iaf) nu när jag inte mår tiptop. Har hittills perfekt närvaro i self defensen :) wohoo!

Fotolektionen idag var kul för en gångs skull (missförstå mig inte, jag gillar foto, men lektionerna kan vara SÅÅ sega). Vi ägnade oss åt printing av våra foton som skulle lämnas in idag. Vilket är en konst i sig! Det är inte bara att trycka på "print" knappen... utan det ska trixas med inställningar, färgändringar, skalor hit o dit... ja.. det var intressant hela enkelt :) Och jag blev APNÖJD med mina bilder!! Nog den första fotoassignment som jag är riktigt nöjd med. Ska lägga upp den senare när jag får tid. Andreas var så snällis idag också.. han gav mig en grym nack/axelmassage på fotolektionen! Åhhh så skönt det var... I totally needed it...

Utöver det så var italienska jättetråkig, JAG HAR FUCKING MIDTERMS PÅ ONSDAG!! Tyvärr har jag en ass-load med marketingläxa, som hela kvällen kommer att gå åt till... så det blir att studiare italiano som fan imorrn då!

På fredag är det halloweenfesternas GRAND START! Can't wait...

Nu ska jag börja pluggaaa.... gaaahh. Är så trött.

1 comment:

Anonymous said...

The most secure way to get a flu is to go out partying. Dad