Sunday, October 21, 2007

The 411

Jaha, då var kvällen bokad! Ska på bio med Christian.. mysigt och bra. Får fundilera lite på vilken film vi ska se dock...

Kan iaf rapportera att jag numera har the 411 om mina roomies. Afton håller är jättegullig med håller sig mest för sig själv och sover alldeles för mycket.. känner igen det där beteendet.. Louise är jättesöt. Festar varje helg i LA på alla "The Hills" ställena så som Area, Les deux etc etc. Idag fick hon en utskällning från sin mamma att hon måste börja plugga mer ;) Haha. Emelie är min favorit, vi har pratat mycket senaste veckan! Om mer privata saker.. vi hade t.ex. båda en jobbig period i gymnasiet. Hon är i alla fall mucho trevlig, o på halloween ska vi få huset att skaka med alla våra vänner - det blir årets förfest! Vi skämtade om att det känns som det bara är vi två som bor här, för afton ser man aldrig o louise är alltid i LA. Haha.

Hursomhelst, längtar grymt mkt till Halloween! Tydligen blir Isla Vista HELT GALET. Folk EVERYWHERE! Polisen stänger av hela området tidigt på kvällen, o då kan man inte komma in med bil eller nånting. Gatorna kommer att vara fulla av utklädda människor och festerna kommer hålla högt tempo! Ska naturligtvis festa med mina närmaste, så ni behöver inte oroa er för att jag ska komma bort :) Dessutom är jag ingen "supa-skallen-av-sig-varje-helg" person.

Ska i vilket fall som helst bli roligt att klä ut sig :) Längesen man gjorde det. Bäst att ha med sig kameran alltså!

Wow.. fick reda på idag att en vän till mig här har en son på 7 månader... hohohoh.

PUSS!

No comments: