Thursday, October 11, 2007

När man inte har ngn annan att prata med får bloggen duga!

Jag har tydligen skrivit så mkt blogg nu att jag automatiskt loggas in när jag skriver in min adress. Aja.

Jag har världens myror i benen just nu!! Försöker läsa marketing men jag är helt fantastiskt dampig! Jeesus, vad ska det bli av mig?

Tror att jag är excited inför Ikea på söndag. Haha, ni kanske tycker att det låter helt bängbång, men jag ser Ikea som en del av Sverige, och jag får åka dit på söndag!! Tror dock jag ska öppna alla förpackningarna på plats och se så att alla skruvar finns i... Vill icke riskera att behöva åka tillbaka o slösa en massa bensin pga en liten skitskruv!

Jag ska i alla fall handla på mig massor av knäckebröd och kanske lite marabou mjölkchoklad. Är till och med sugen på Kalles kaviar fastän jag egentligen inte gillar det. Så det blir nog en riktigt bra trip!

För övrigt så är BENSIN den jobbigaste kostnaden. Gud vad det tar emot att betala 50 dollar lite då och då.. Jag kör upp en tank så sjukt fort här! Vet inte om det är min bil som drar löjligt mkt eller om det är jag som kör för mkt...

Najnajnaj... nu ska jag se till att läsa klart den här crap'en och SOVA! Ser faktiskt fram emot det. Folk här tycker man är knäpp om man vill lägga sig innan 23. Jag börjar känna att min kropp behöver det... har blivit för många sena nätter.

Oh förresten, har fått min final assignment i marketing. OJ vad mkt jobb det kommer bli. Och jag ska stå inför hela klassen o hålla en professionell och välarbetad SALES PRESENTATION. Ska sälja en verklig produkt till ett verkligt företag, så det blir research ggr 1000 inom snarast! Jag är redan nervös, men det ska väl gå bra!

Okej, enough for now :) Puss.

No comments: