Tuesday, October 02, 2007

David LaChapelle

Den här måndagen har varit så fruktansvärt låång! Vaknade jättepigg i morse (dock fake-pigg), kändes som jag hade sovit i 15 min. Ville verkligen inte gå upp ur den varma sängen :( Var så snuskigt kallt i C's hus!

Fotolektionen var som vanligt ganska seg och KALL. Det känns som att sitta i ett kylskåp. Plus att det brukar vara himla mörkt, så det är ju inte långt ifrån att man somnar! Men idag var det faktiskt superintressant! Pratade bl.a. om David LaChapelle. Älskar hans foton! Vill också kunna ta sådana foton. Det kanske kommer i framtiden ;)

Self defense var riktigt kul idag! Jag och Dennis var duktiga o joggade/powerwalkade 6 varv runt La Playa stadium. Sedan tränade vi sparkar så vi ska kunna dislocate knees :) Det låter väl bra? Hur som helst så var det ett grymt bra val att välja den class'en :)

Nu ligger jag hemma hos lollan och dennis med cilla, emil och ankan. 3 pers ska ut på Sharkeez ikväll, men lolli och jag (och cilla) ska stanna hemma o plugga marketing. Man kunde ju haft roligare! Fast jag gillar iofs marketing...

Får väl fortsätta vara produktiv nu!

1 comment:

Anonymous said...

Nä vet du vad - det där med knäna gjorde dj..t ONT! Fråga en som vet. Ska man verkligen lära sig att göra sånt på folk - även ´lede fi? Hm...vad får ni lära er om NÄR man ska använda sådana metoder - att skada går ju hand i hand (eller knä vid knä haha) med kunskap om vad som sker sedan.../N