Monday, October 29, 2007

Halloween of the century

Herrejesus vilken helg! Har aldrig i hela mitt liv sett så mycket människor fira halloween tillsammans. IV's gator var proppfulla av utklädda människor och polisen arresterade folk till höger o vänster. Helt sjukt!

Har haft roligaste helgen på LÄNGE, och allt har varit super förutom att jag har sträckt halva min rygg och det gör så jävla ont att jag knappt kan andas ordentligt. Uschhh.

Har tagit cirkus 450 bilder på två kvällar ;) ni som har facebook får gå in där sen o kolla dem... för det går inte att lägga upp allt här (just nu går det inte att ladda upp bilder alls här av ngn anledning).

Igår kom Anton o Jenny o några andra svenskar hit från LA o partade med oss, kul att se lite välbekanta ansikten från malmö :) Så nu har vi ngnstans att bo när vi åker till LA också!

Skriver mer senare gott folk.. ska gå o lägga mig nu även om jag inte har gjort klart läxorna... mår helt enkelt skit pga min jävla rygg. PUSS O KRAM

No comments: