Friday, December 28, 2007

sitter här o väntar...

som ni ser har jag lyckats skaffa åäö på iphonen :) vad hade jag gjort utan denna lilla pryl? Har suttit I lobbyn på hyatt hotel I 3 timmar nu.. Väntades på mammi, nina o dolle :) man har alltid internetuppkoppling på iphonen! Haalleluja! Hursomhelst, har redan hunnit somna 2 ggr också haha. Lyckat! Här är ju inte direkt lite folk heller.. Hostar som ett cp gör jag också :(

Nee nu får de fan komma!! Jag har haft pirr I magen hur länge som helst nu... Iihh!!

Förresten, britney spears 16åriga lillsyrra är gravid.. Gud liksom.. När ska den familjen lägga av med skandaler? Det bästa av allt är ju att det nu ryktas om att pappan är en alldeles för gammal tv producent.. Som sägs ha utnyttjat henne. Jeesus. Jag säger bara; it only happens in the states folks...

Nu ska jag återgå till stirrandet på ingången till hotellet...

Puss!

1 comment:

Anonymous said...

GIMMIBÅLL! UPDATE!!! PUSSSSSSSSSS