Wednesday, December 05, 2007

We did it :)

PUH! Idag har vi varit duktiga :) Lollo och jag höll våran final project: SALES PRESENTATION i marketing idag! Vi har fanimej grymt duktiga! Det märktes att alla tyckte det också, för vi fick massor av komplimanger, och läraren sa att det var great. Jag är så lättad!!! Det var verkligen värt the hard work.

Har precis varit på gymmet i två timmar också... känns så skönt i kroppen nu!

Har beställt klipp- och slingningstid på lördag... behövs verkligen! har inte klippt eller färgat håret en enda gång sen jag kom hit! Ja.. ni kan ju tänka er hur hemskt det ser ut nu... :P Det är dessutom SÅÅ slitet...

Aja, enough om det, nu ska jag köra o lämna tillbaks en film och köpa vattenflaskor!

Puss o kram

1 comment:

Anonymous said...

Haj, har inte läst din blogg på ett par veckor då jag pluggat mycket mm.. Kul att allting går som på räls, hade dock inte väntat mig något annat. Här hemma är det grått, kallt och blåsigt. Potatisåkern har brunnit. jag har gjort juldekorationer och druckit litervis med glögg. Aya har lärt sig spanska..eller inte. Hannas familjs nya hund är trots valpstadiet större än aya. Harald fasar då det blir han som måste bära över henne i båten till sommaren. nej, nu orkar jag inte skriva mer. Ska laga mat till mig och mamma och sen skall jag hem och julpynta i lägenheten medans hanna är borta ( hon läser kvällskurs i hässleholm av alla jävla hålor)
puss o kram /storebrorsan