Monday, December 10, 2007

Bara 6 månader kvar..?

Det slog mig förresten att jag har missat en hel säsong av IDOL. Inte för att det är världens grej egentligen, men jag brukade alllltid följa den med mammi. Nu känns det som det var igår som uttagningarna var... och helt plötsligt har Marie Picasso gått o vunnit. Didn't see that one coming...

Hmm, det jag ville ha sagt med detta är att tiden går så fruktansvärt fort! Jag har bott i USA sen i augusti och jag kan fortfarande inte fatta det ibland. Kommer nog bli lite smått deprimerad när jag återvänder till Sverige... Kan göra en LÅNG lista på vad jag kommer sakna här! Om det inte hade varit för familj och kompisar hade ni nog inte fått hem mig..

Nu saknar jag liksom inte ens knäckebröd längre. För jag har 5 paket i köksskåpet!

När jag åker hem kommer jag antagligen att gråta heeela vägen hem. 13 timmar. MMM, så mycket kommer jag att sakna det här stället.

(Ja.. jag vet att jag inte ska hem än, men ändå...)

No comments: