Thursday, December 13, 2007

Vår skola i Newport Harbor avsnitt!

Har precis haft telesamtal i 2,5 timme med Sverige :D Rättare sagt lilla mammi och ninis och rooolf! Gud vad jag längtar efter alla!

Igår var jag såå utmattad så jag o denise stannade hemma o kollade Shrek 3 och The Hills. En sjukt rolig grej är att vår älskade skola Santa Barbara City College är med i nya avsnittet av Newport Harbor!! Det var ju såå sjukt att se den på tv :) Chrissy, "huvudpersonen" i serien går ju på SBCC och hon bor faktiskt med två andra svenska tjejer... lite kul faktiskt!

Här kan ni kolla avsnittet. Vår skola är med de första 5 minuterna typ :)

Ne nu ska jag starta min dag (har legat i sängen huuur länge som helst - bara njuter av att vara ledig!). Ska åka o köpa en stor fruktsmoothie nu i solskenet :) 13 decemeber o solen skiner o det är ganska varmt faktiskt! Helt unbelievable!

Hörs snart igen :) Puss o kram

No comments: