Monday, December 17, 2007

A beautiful day

Så jäkla underbar låt!! Jag sitter o dricker corona nu o njuter av livet. Jag är singel, och saker o ting har förändrats. Till det bättre kan jag tillägga. Jag är fullkomligt lugn inombords (bortsett från att jag ska flyga på onsdag).

Livet är alldeles för kort för att sitta o deppa ihop. Jag mår bättre än vad jag gjort på LÄNGE!

På tal om ingenting så hände en skum sak igår. Skulle köra in till mitt område, och helt plötsligt ser jag att jag har TRE polisbilar bakom mig. "Vad fan har jag gjort nu?" tänkte jag först, men de hade ju inga lysen på... När grindarna öpnnades körde de in efter mig o sen körde de runt på mitt område precis som om de letade efter något/någon. Sjukt läskigt!! Undrar vad det var...

Nu ska jag återgå till min Corona. Har upptäckt att jag kan bli glad för minsta lilla nuförtiden. Ibland när jag sitter i bilen och en viss låt kommer på, så kan jag bara sitta o le, och världens glädje bara exploderar inom mig när jag kör där bland palmerna... och bergen... åh det är så vackert här!!

It's a beautiful day!

1 comment:

Anonymous said...

Det måste vara något med USA asså.. för jag är likadan! Bara älskar livet och småsaker gör att man ler för sig själv =) I love you bållen! Ses på onsdag :D Puss