Sunday, December 23, 2007

Host & harkel

Jaha, det blev som uträknat - JAG ÄR SJUK!!!

Här är så jävla jävla kallt, har frusit non stop sen jag kom hit... :(

Så nu har jag hosta o ont i halsen - underbart!

SÅ ikväll har jag legat o sovit hela dagen på hotellrummet.. i hopp om att må lite bättre imorrn...

Cicci var tvungen att spendera natten i ridgefield ikväll, så jag ska bara springa ner till fifth ave o köpa lite hämtmat, sen ligger jag här hela kvällen. Jag ska fan inte vara sjuk här!

Imorrn blir det i alla fall utflykt till central park och lite annat :)

Pusss o kram!

2 comments:

Anonymous said...

Beror det på att du har california outfits on ,ooor that it really IS freezing...brr...tur att mam och jag har dunkappa - samma sort!!! Vi får väl kola tempen....haha/ninisen, som dock inte har toppluva

Anonymous said...

Imorgon är det ice skating at Rockefeller center, so no sick Båll pleaseee =) Love u sooo much!