Sunday, December 16, 2007

Desperate housewife all over again..

Klockan är 2 på natten och jag har hamnat i någon slags städrush! Har precis legat på alla fyra o skrubbat hela badrummet, inklusive toaletten (inte sådär jätteglamoröst direkt..) och städat hela vardagsrummet! Nu tänkte jag börja på mitt rum, som ser fullkomligt förjävligt ut efter en tids studerande inför finals. Har helt enkelt inte orkat göra något åt det. men nu är det så illa att jag trampar på kläder/handdukar/etc så fort jag sätter foten i rummet. Not good...

Tror det är dags att skriva packlista inför NY. Ser mig omkring i rummet o det finns ju en hel del jag ska ha med... tänker vara i mitt absolut snyggaste tillstånd hela tiden i NY! Borde kanske skriva en lista... plocka ögonbrynen... skriva ut "flygbiljett"... dra fram resväskan typ?!

Kanske borde investera i ett par vantar med... det snöar ju numera i NY... eller ja, iaf i CONNECTICUT!

Undrar om jag ska ha med min fina stora kamera... hmm... den är ju så satans tung bara! Men kommer nog kunna knäppa fina bilder i det stora äpplet, så får väl nog dra med den i alla fall.. :)

Längtar gör jag! Och skjuts till flygplatsen i LA får jag av Andreas :) Snälllis!

Ne, städdags! PUSS!

No comments: