Tuesday, December 11, 2007

Misslyckad starbuckskaffe

Då sitter man här o pluggar igen dårå! Fick ett fint litet A på min foto final idag :) och jag fick 100/100 på min portfolio som var 1/4 av betyget! :)

Har precis kommit hem från middag på Chili's med Lollo och såklart en kaffe på starreburre (starbucks). Jag blv dock sjukt besviken, för jag fick ingen jävla kaffe i min vanilla frapuccinoooo. :( När jag fick den så tittade jag på lollo o bara "Men... den är ju vit!" med världens besvikna min haha. Aja, den var god ändå. Fick dock inte den där välbehövliga koffeinkicken.... och jag som beklagligt upptäckte "men faan jag får ju inte ens en sockerkick! den är ju sockerfri!". Totalt misslyckat med andra ord.

Åt seared salmon ikväll. Det var sååå gott. Har inte ätit lax sen jag var i Sverige sist.. .alltså för mer än 4 månader sen....

Yeah yeah.. nu får jag fortsätta med marketing. Jag kommer skrika av glädje när det här är över!!

Förrresten ZLÄLLL... jag ska svara på ditt mail så fort skolan är över på onsdag!

PUSSSS

1 comment:

Anonymous said...

Hahaha ja gör det! Det där mejlet var skrivet på en riktigt dunderfylla så jag måste ha skrivit nått bra skit misstänker jag :D Pusssss