Saturday, December 01, 2007

1 bild


Ett foto som jag tog idag! (det roliga är att det inte är chopsticks på bilden... utan lemongrass pinnar som jag köpte i mataffären! haha) Om den ser lite mörk eller fel ut på era skärmar så är det för att färgerna på min skärm INTE STÄMMER. Så borde egentligen inte redigera bilder på min skärm... :( men den är himla snygg här i alla fall!

Har nyss sysselsatt mig med att radera 1029 mail i inboxen...(jävla facebook säger jag bara), plus sortera alla andra mail i mappar.. så nu har jag en "pappi mail", en "mammi mail" osv osv... så nu är det ordning o reda i mailen!

Ligger i soffan o slökollar på "The Notebook"... den är sååå bra!

Strax sovdags. Puss!

2 comments:

Anonymous said...

Fantastiskt läcker bild...den ser helt ok ut hos mig...så är den bättre hos dig så måste det vara en kanonbild.
Håller med dig om the Notebook....såååå bra!

Här är en till som längtar, speciellt till Nyår...då får jag träffa min gosedotter!

P o k Mam

Anonymous said...

Vilken balans i bilden! Och lyft - ja, spacekänslan är "awsome"....färgerna helt Ok här! Har du många sådana här bilder så förstår jag att det går bra! Vi planerar och längtar allihop! PoK/ninisen