Saturday, December 08, 2007

Natti natti.

Okej, DET HÄR var typ det äckligaste jag någonsin sett, höll verkligen på att spy!! HELT SJUKT. Om det där är på riktigt så tycker jag hemskt synd om han som råkade ut för det. Jag hade dött.

Nu ska jag sova.. längtar till frukosten faktiskt.. är lite hungrig i magen :( Imorrn blir det full rulle på schemat. Upp o träna 2 timmar, sen in till stan o käka lunch med lollo, dennan, cody och beth. Sen ska jag handla min nyårsklänning och sedan blir det ett välbehövligt besök hos frisören! :) (sen blir det såklart massa plugg.. fungerade faktiskt skitbra att sitta o plugga på Starbucks med en kaffe i högsta hugg! Blir samma grej imorrn antar jag)

Angående nyårsklänningen så har jag hittat typ 50 potentiella klänningar.. men kom tillslut fram till att den enklaste och mest klassiska var snyggast. Den är NÄSTAN tråkig. Men desto bättre för mig, för då kan jag spice'a upp den med några blaffiga blingbling örhängen :D

Nattinatti!

1 comment:

Anonymous said...

haha, har redan sett den och ucsh säger jag bara. Blev tvungen att kolla mitt ansikte sen för att se om det inte fanns något som kunde förvandlas till en stor valboll!
Låter som du är ute på rätt spår ang klänningen. Har sj inte ens börjat tänka på det, men det är väl typiskt mig.
ta han dom dig och lycka till med pluggandet ;)
pussar