Friday, December 07, 2007

Oj vad det pluggas

Jesus vad trött jag är! Har haft en relativt effektiv dag faktiskt. Förutom det faktum att jag råkade försova mig...

Hade marketing lektion, sen stack jag till biblan o pluggade undan lite skit. Sen blev det gymmet 1 timme och sen lämnade jag tillbaks 2 böcker. Wohoo.. har fixat allt skriftligt som är due till gymmet, så nu har jag bara 5,5 timmar kvar att avklara i gymmet! Tjoho! Vilket innebär 3 pass. Halleluja. Men tänker ändå fortsätta sen :) och nästa termin ska jag köra samma sak igen.. fast 18 timmar istället för 36... då kan man gå lite mer "när man vill".

Nu ska jag göra sen middag (dvs slänga in en lean cuisine i micron) och sen fortsätta plugga. Klockan är 9.55 pm och jag har massor att göra! Imorrn blir det plugg i biblan hela dagen.

PUSSISNUSS!!

1 comment:

Anonymous said...

det är väl bara till att tack gubben som kom på färdigrätterna ;) Säg bara en tid (när som helst på dygnet) så finns jag vid skyp ;)...
Lycka till med italienskan och allt annat för den delen. pussar