Monday, December 10, 2007

:(

Usch och fyfan. Fan fan fan. Måste svära lite (mera). Jag kommer ha de jobbigaste dagarna någonsin imorrn och på tisdag. Har så fruktansvärt mycket att göra... Imorrn kommer jag t.ex. plugga non stop från 8 på morgonen till MINST 11 på kvällen. Sen lika mycket plugg på tisdag. Sen på onsdag har jag mina sista finals. Thank god. På kvällen ska jag festa på Q's med Courtney & co.

Jag har typ mega ångest just nu. Vill inte vakna imorrn... men jag ska nog kunna ta mig igenom det här!

Det bästa av allt är att bläcket precis tog slut i min skrivare. Jag orkar inte.

Happy happy joy joy. Längtar till lovet!!

1 comment:

Anonymous said...

Håll ut, stumpan lilla, allt går över - och kommer igen! Som ngn sa´: Livet är för djävligt!, Ja, jämfört med vadå? Tänk på det du!

Jättekramis/Ninisen